Служба за управљање кадровима учествовала је на фокус групи коју је организовало Министарство државне управе и локалне самоуправе уз подршку ГИЗ-а, посвећеној развоју новог оквира функционалних компетенција у области комуникације и видљивости. Фокус група окупила је запослене који обављају послове односа с јавношћу како би се унапредили типични послови и компетенције ове фамилије послова. 

Служба за управљање кадровима је учествовала на фокус групи 8. децембра 2025. године, у организацији Министарства државне управе и локалне самоуправе, а уз подршку Немачке организације за међународну сарадњу (ГИЗ) кроз Пројекат „Подршка реформи јавне управе у процесу приступања Европској унији на тему „Комуникација и видљивост“. Фокус група је одржана у оквиру процеса ревизије фамилија послова и израде новог оквира функционалних компетенција.  

Ова активност окупила је државне службенике који обављају послове односа с јавношћу, планирања кадрова и аналитике. Представници Службе били су Ивана Пивалица Дробњак из одсека за анализу радних места и планирање кадрова, Јована Грујић из групе за регрутацију и промоцију државне управе као послодавца и Александра Марковић из односа с јавношћу. На фокус групи је представљен предлог унапређеног оквира компетенција који обухвата кључне сегменте савремене комуникације у државној управи. Учесници су, кроз размену искустава, разговарали о потребним знањима и вештинама за обављање комуникационих послова у државној управи. 

Кроз дискусију су разматрани и изазови у примени комуникационих алата, потребе за даљим професионалним развојем, као и предлози који ће омогућити да нови оквир компетенција у потпуности прикаже стварне потребе државних управа по питању комуникације и видљивости. Посебна пажња посвећена је повезивању типичних послова са јасно дефинисаним нивоима компетенција како би се обезбедила већа усаглашеност, транспарентност и квалитет у обављању ових послова. Планирано је да договорени предлози буду интегрисани у завршну верзију предлога измене оквира компетенција, који ће представљати основ за унапређење рада и запошљавања државних службеника у области комуникације, видљивости и транспарентности државних органа. 

Служба за управљање кадровима наставиће да активно доприноси модернизацији државне управе, учествујући у иницијативама које унапређују стандарде и  компетенције.